Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T10:14:07+03:00
Covor de frunze multicolore 
Oamenii fac compoturi si gemuri.
Ursii se pregatesc de hibernare 
Dupa o vara fierbinte si calduroasa cu zile minunate si lungi  se apropie toamna , un anotimp friguros . Pana si animalele strang provizii pentru iarna .
Eu as denumi toamna un anotim pregatitor pentru iarna .
E vant si toata pasarile calatoare zboara.. 

si iti dau multumesc
thanks .
pt nimik
pasarile isi danseaza valsul in cer,copacii sunt inbracati intr-o mantie multocolora,3)pe case este asezata un covor colorat si bogat
mersi mult
2014-10-18T10:16:43+03:00
Oameni fac provizi.
Ursul se  apuca de pe acum de hibernat.
Veverita strange nuci.
Copaci raman dezgoliti.
Ziua scade,noaptea creste.
Copii MERG LA GRADINA BOTANICA.
Pasarile pleca cu gandul la caldura
pt nimik
pot s ate rog cv o singura idee mai am nevoie
atat
ok
ms