Răspunsuri

2014-10-18T09:38:57+03:00
Inima, dragoste ,ochi, luna, aripi 9 le pui in ghilimele fiindca sunt citate)

9 3 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T09:51:28+03:00
,,copacul"=simbolizeaza siguranta element de care poetul are nevoie
,,aripile"= reprezinta libertatea,eliberarea simturilor
,,ochiu"l= simbolizeaza spatiul marginit,nelimitat de care poetul se teme
,,emotie" de toamna=simbol al frici de a pierde ingrijorare posibila pe care o simte
,,piatra"=simbol al duritatii,a racelii,a resemnarii obiect prin care poetul se interiorizeaza

18 4 18
SPER SA ITI FIE DE FOLOS NOI ASA AM FACUT SI IN CLASA!!
Mersi !