Răspunsuri

2014-10-18T09:33:14+03:00
Determinarea caldurii specifice a unui corp:Se pun în contact termic mai multe corpuri cu temperaturi diferite, unul dintre corpuri are căldura specifică (C) nedeterminată, iar pentru celelalte se cunosc căldurile specifice.Determinarea caldurii specifice a unui corp
ok ok
sa sti ca am doar 10 ani
dar sunt destept
DETERMINAREA CALDURII LATENTE MASICE DE TOPIRE i. Teoria lucrarii. Prin metoda calorimetrica se poate determina caldura latenta masica de topire atat la substantele care au punct de top
Pentru Mojang. Mai citeste cerinta problemei!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T09:49:44+03:00
Determinarea caldurii specifice a unui corp Determinarea caldurii specifice a unui corp:Se pun în contact termic mai multe corpuri cu temperaturi diferite, unul dintre corpuri are căldura specifică (C) nedeterminată, iar pentru celelalte se cunosc căldurile specifice.

Cunoscând temperaturile iniţiale ale tuturor corpurilor şi determinând temperatura finală a amestecului folosind ecuaţia calorimetrica se poate determina căldura specifică necunoscuta

Atentie la enunt! Se cere determinarea caldurii LATENTE de topire nu a caldurii SPECIFICE !