Răspunsuri

2014-10-18T09:31:01+03:00
Am avut si eu de curand aceeasi tema
inima-inimos, inimioara,inimuca
aripa-aripos,aripioara, a inaripa
patra-pietros,pietricica,a pietrui, a impietri, pietroi
umbra-umbros,a umbri
nor-noros, a innora,noricel,noras,norut
dragoste-dragastos, a indragosti, dragosteala
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T09:43:54+03:00
Inimă ⇒ inimioară, inimat, inimos, inimoasă, marinimie, marinimos, marinimoasă.
aripă ⇒ aripioară, înaripat, aripat, înaripată.
piatră ⇒ pietricică, împietrit, pietroi, pietros, pietrime, a împietri, pietrit, pietruit.
umbră ⇒ a umbri, umbrit, umbroasă, umbros, dezumbrit.
nor ⇒ norișor, înnorat, noruleț, noruț, a înnora, înnorare, noros.
dragoste ⇒ îndrăgostit, a se îndrăgosti, drăgăstos, drăgăstoasă, îndrăgostire.
8 5 8