Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T09:16:06+03:00
Polisemantic=plurisematic,multisematic
a ingheta= a se solidifica,a congela,a degera, încremeni,


4 4 4
2014-10-18T09:17:24+03:00
1.Din cauza gerului apa din lac a  înghețat ./ fenomenul fizic,deoarece schimbă starea de agregare/ 2.A înghețat de frică./ a încremenit/.
3.Mi-au înghețat picioarele ,cu toate că e vară / mi-au amorțit/ 
4.Relațiile diplomatice dintre cele două state au înghețat./ nu mai continuă/.
7 4 7