Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-18T07:49:31+03:00
Depresiunile din Carpatii Orientali sunt : 
-Depr. Brasov (cea mai mare depresiune din Carpatii Romanesti)
-Depr. Campu Lung Moldovenesc
-Depr. Dornelor
-Depr.Ciuc
-Depr. Darmanesti(Comanesti)
-Depr. Giurgeo

Depresiunile din Carpatii Orientali sunt : 
-Depr. Brasov (cea mai mare depresiune din Carpatii Romanesti)
-Depr. Campu Lung Moldovenesc
-Depr. Dornelor
-Depr.Ciuc
-Depr. Darmanesti(Comanesti)
-Depr. Giurgeo
Uita te pe profilu tau voineacatalin
2014-10-18T07:53:06+03:00
-Depresiunea Ciuc 
-Depresiunea Giurgeo
-Depresiunea Campulung Moldovenesc 
_depresiunea Brasov
-Depresiunea Darmanesti
-Depresiunea Dornelor 
-Depresiunea Borsec 
-Depresiunea Tg Secuiesc
1 5 1