Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T00:51:38+03:00
48 : 3 = 16 al 2-lea nr.
16 - 1 = 15 primul nr.
16 + 1 = 17 al 3-lea nr.
15 * 16 * 17 = 4080
x este primul numar
x + (x+1) + (x+2) = 48; 3x = 48 - 3; x = 15; primul nr = 15; al doilea = 16; al treilea = 17; 15*16*17 = 4080
2014-10-18T00:52:06+03:00
15,16,17
adica 15+16+17=48
produsul este rezultatul inmultirii _>15x16X17=4080 
produsul=4080