Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T00:19:20+03:00
11^15 : 11^13 = 11^2 = patrat perfect
19^25 * 19^7 = 19^32 = (19^16)^2 = patrat perfect

Sper ca te-am ajutat ! :)
2014-10-18T08:00:45+03:00
Ca sa fie patrat perfect ,trebuie sa aratam ca se poate scrie la puterea 2 deci,
11la 15:11 la 13=11²(se scrie baza comuna si se scad puterile la impartire)
19 la 25 x19 la 7=19la 32(se scrie baza comuna si se aduna puterile la inmultire)
19 la 32 il putem scrie ca pe 19 la puterea 16 totul la puterea 2.
4 3 4