identifica partea de vorbire careia ii apartin cuvintele compuse:

dumnealor, a binevoi, cincisprezece, zgărie-brănza, bine-crescut, tărăş-grăpiş, dinspre, hodoronoc-tronc.

va rog ajutati-ma.

2
dumnealor pronum de politete,a binevoi adverb, cinsprazece numeral,zgarie-branza substantive, bine crescut substantiv , taras-grapis adverb

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T23:43:08+03:00
Pronume de politete , adverb, numeral, cuvinte alaturate prin cratima (substantive) , substantive ,adverb

3 5 3
2014-10-17T23:54:36+03:00
Pronume de politete , adverb, numeral, substantive , substantive ,adverb
2 5 2