Rescrieti textul de aici inlocuind sinonimele gasite de voi cu antonimele lor : Coraline se dadu in spate . Apoi se inapoie si merse iute in salon , unde deschise usa din colt .Dincolo de ea nu era niciun zid de caramizi -doar bezna ,un intuneric subteran , negru ca noaptea , in care pareau sa se miste niste fapturi ! .....
Cuvintele care trebuie schimbate cu ale sale antonime sunt : in spate , se inapoie , iute, salon , colt , zid , bezna , sunteran , sa se miste , niste fapturi !

2

Răspunsuri

2014-10-17T22:30:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Coraline veni in fata. Apoi se duse si merse incet in hol (nu stiu ce alt antonim pentru salon ar putea fi...), unde deschise usa de pe perete. Dincolo de ea nu era nimic (zid nu are antonim) - doar lumina , un intuneric suprateran, negru ca noaptea, in care parea sa stea cativa morti! 
17 4 17
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T01:28:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Caroline se dadu in fata. Apoi inainta si merse usor in dormitor unde deschise usa din fata. Dincolo de ea nu era niciun gol de caramizi - doar lumina , un intuneric sol, negru ca noaptea, in care pareau sa stea neclintite putine nefiinte ! 
23 4 23