Răspunsuri

2014-10-17T21:56:34+03:00
Prima vizita la ginecolog ar fi dupa implinirea de 18 ani (in principiu),dar daca viata sexuala  este inceputa prematur atunci trebuie sa mergi imediat.
Durerea apare ca rezultat al contractiilor uterului atunci cand indeparteaza tesutul de care nu mai are nevoie uterul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T21:58:10+03:00
La ginecolog poti merge ori de cate ori vrei tu, daca este cazul, durerile menstruale sunt normale, fiecare fata  poate"suferi" mai mult sau mai putin in timpul menstruatiei,  acest lucru fiind diferit.Depinde si ce fel de vizita, si iti dau un sfart  pentru a ameliora  durerile din timpul menstruatiei pune ceva cald pe burtica  nu  fierbinte sa te arda ceva cald, si daca chiar e nevoie ia un calmat. Sper ca ti-am fost de ajutor!!