Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T21:50:14+03:00
Exista formula c= \frac{md}{ms} *100
unde c=concentratie
md=masa diizolvata
ms=masa solutie

exemplu: Daca amestecam 100g de sare cu 900g de apa care este concentratia solutiei obtinute?
md=100
ms=md+mapa=100+900=1000
c=100/1000*100=10 => concentratia=10%
70 4 70
2014-10-17T21:52:18+03:00
C=md(masa dizolvat) supra ms(masa soluției) inmultit cu 100 In 80g de apa se dizolva 30g sare C= 30 supra 110 ori 100 C= 27.27% sare
25 3 25