Răspunsuri

2014-10-17T20:57:44+03:00
N x(n+1) :2
ex: 1+2+3+...+n=n x (n+1):2

orice nr.inmultit cu un alt nr il aduni cu 1 apoi il imparti la 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T21:00:23+03:00
Exemplu de sumă Gauss: 1+2+3+...+ 20
Ca să calculezi suma folosești formula  \frac{n*(n+1)}{2}
unde n este ultimul număr.
Deci 1+2+3+...+20 =  \frac{20*21}{2} = 210.
Sper că te-am ajutat!
Mai explicit eu in ziua aceia nu am fost la scoala si nu prea inteleg formulele astea..
FORMULA NU O SCOȚI TU, FORMULA TREBUIE SĂ O ÎNVEȚI ȘI ȚI-AM EXPLICAT CÂT DE EXPLICIT SE POATE.
Mersi mult rauuuu
Cu plăcere, măi!