Răspunsuri

2014-10-17T21:07:54+03:00
30:6=5        
42:7=6
72:9=8 SPER SA TE AJUTE
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T00:30:34+03:00

n=6a+5        n+1=6(a+1)

n=7b+6        n+1 =7(b+1)  

n=9c+8       n+1 =9(c+1)=10c  ⇒(n+1) divizibil cu (6,7,9,10 )⇒ (n+1) divizibil cu 2·9·5·7=630 ⇒n =629

629 = 6·104 + 5

629= 7·89 +6

629= 9·69 +8

 


daca consideram ca (n+1)divide cel mai mare divizor comun (6,7,9)=126 rezulta n=125<<629, deci, mai corect :125=6x20+5=7x17+6=9x13+8