Trebuie sa comparez :


a) sarele rotund ca ........
b)ca printesa a florilor..........
c) luna precum.........
d) iarba ca .........
e)fluturi precum ....
f) lacrimile Maicii Domnului .....
g) ca doua margele ...........
h) fulgii de nea ca niste ........
i)nisipul fin ca .....
j) aparatori ai muntilor ..........

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T20:58:57+03:00
A)mingea
b)regina zorilor
e)amintirile
f)doua margele
i)matasea
j)cavalerii
3 5 3
2014-10-17T23:58:19+03:00
A ) rosia 
b)albastre 
c ) banana 
d ) patrunjelul 
e )alibinele
f ) albe
g) rosi 
h ) stele
i ) ploaia 
j)cafeni 

2 3 2