Răspunsuri

2014-10-17T20:41:35+03:00
Papusoi,curechi,coliba,barabula

unt de lemn
papusoi=porumb,curechi=varza,coliba=casa,barabula=cartof
mai trebuie 2 arhaisme
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-17T20:45:46+03:00
Iatac = camera , dormitor 
istovit = obosit 
obicinuiesc= obisnuesc
a adapa = a da apa la animale 
a se fatai = a se agita 
firez = ferestrau
flinta=pusca
6 4 6