Răspunsuri

2014-10-17T20:50:35+03:00
Buna ce fel de idei doresti?

poti sa dai pe traducere google simplu ca bunaziua
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T21:07:58+03:00
Ai putea da exemple de femei și/sau bărbați ce sunt frumoși prin ceea ce fac și sunt, dar nu au neapărat calitățile ideale în ceea ce privește protipul de frumusețe. Poți vorbi despre adevărata valoare a frumuseții. Ceva gen:
I do not believe in that prototype of beauty who strongly promote the idea of a superficial face, body, a perfect one, no matter what. I think that how our soul look like is what realy define us. 
For example, Oprah, the well-known moderator, has not the sizes 90-60-90, but many people admire her beautifulness.
Și mai continui tu cu ce idei mai ai. Eu asta aș scrie, dar e doar părerea mea! :D Scuze de greșelile :-s
Seară fainăăă! :)