Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T19:51:52+03:00
Cand m-am trezit aveam o albeata pe ochii.
Negrul este culoarea mea preferata.
Casa lu Andrei este mai aproape decat casa lu Marius.
Fratele meu a parcat masina departe.
Sper ca te-am ajutat
4 4 4
2014-10-17T19:59:26+03:00
Casa lui Darius e mai aproape decat a ta.
Eu stau  aproape de scoala.
Pe ochi am o albeata.
Negrul este o culoare frumoasa.




2 4 2