Răspunsuri

2014-10-17T19:39:47+03:00
Mihai este lenes si Ioana este harnica.
Bicicleta s-a scumpit,dar rolele s-au ieftinit.
Eu intineresc si tata imbatraneste.
11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T19:40:06+03:00

Cei harnici sunt rasplatiti mai bine decat cei lenesi.

Luna trecut s-a scumpit bluza cea rosie, azi s-a ieftinit..

La tinerete trebuie sa ne distram ca sa ne amintim la batranete:)

28 4 28
multumes mult este foarte bine
ma bucur ca te-am ajutat:)
multumesc