Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T19:25:15+03:00
Daca a+b+c=26...=> a+b+c+1=27..nu?:))
Da asa ceva mi-a spus si un prieten dar nu la-m crezut multumesc mult !
Cu placere:) Bafta in continure:)
abc=899, 899+1=900
Multumesc la fel !
2014-10-17T19:25:33+03:00

abc : a+b+c =26

abc+1 = 26 +1 =27

sau 998+1=999
sau989+1=990,sunt mai multe variante
Pai problema te intreaba care este suma cifrelor lui abc+1 ... nu te intreaba care sunt numerele