Aegeti forma scrisa corect a urmatoarelor cuvinte compuse:
apa grea/apa-grea
apa oxigenata/apa-oxigenata
bineinteles/bine-inteles
binevoitor/bine-voitor
cale ferata/cale-ferata
drum de fier/drum-de-fier
prim ajutor/prim-ajutor

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T19:26:13+03:00
Apă Grea
Apă Oxigenată
BineÎnţeles 
BineVoitor
Cale Ferată
Drum de fier
Prim - Ajutor Cred.  

4 5 4
2014-10-17T19:33:46+03:00
Apa grea   apa oxigenata  bineinteles    bine voitor  cale ferata    drum de fier            prim liniuta ajutor binevoitor
Apa-grea, apa oxigenată, bineînțeles, binevoitor, cale ferată, drum-de-fier, prim ajutor (ASA E CORECT. ASA SCRIE IN DOOM)