Răspunsuri

2014-10-17T19:22:08+03:00
Cred ca raspunsul e chiulangiu   sau analfabet...
Sa sti ca ai vb urat!:))
uite, Irinuta1, m-am corectat :))
elev-profesor
este bine
mersi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T19:43:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


Cuvântul cu sens opus pentru cuvântul ,,elev,, este chiulangiu.

chiulangiu= elev care lipseste de la scoala nemotivat

Bafta!