Alcatuiti cuvinte noi pornind de la : bland,patura,boboc ,puternic,bogat,pusca,bolnav ,putin , brat , prietene . (eu stiu unele ,spuneti-mi doar pentru : puternic,putin si brat )

Model : bun-imbunat sau podoaba-imbodobit


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T18:56:51+03:00
Bland-imblanzit-blandut
patura-impaturit-paturica
boboc-imbobocit-bobocel
puternic-imputernicit
bogat-bogatas-imbogatit
pusca-impuscat
bolnav-imbolnavit
putin-imputinat
brat-imbratisat
prietene-imprietenite, prietenie
2014-10-17T19:06:03+03:00