acum am inteles...trebuia sa te exprimi mai bine
imi cer sz am vrut sa te ajut
Raspunsul era 6. Cea cu 8 sa mai invete....nu pffff ...cum zicea ..ea
CORECT...PRIMA DATA SE FACE IMULTIREA
sase

Răspunsuri

2014-10-17T18:37:30+03:00
2+4=6 este extrem de simpu
ba nu.se efectueaza mai intai inmultirea
exact
Ba da....ia calculatorul si calculeaza....
Raspunsul este 6
2 + 2 x 2 = 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T18:40:47+03:00
6=2+2x2 asta e raspunsul