Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T13:24:39+02:00
Alin prietenul meu m-a ajutat la tema de casa.
marian dupa cele facute pentru mine este prietenul meu.
tomas motanul meu  acum e prietenul meu cel mai bun.
6 3 6
2014-02-25T13:28:38+02:00
Prietenul meu e mereu acolo pentru mine. Ma ajuta si ma indruma pe calea cea buna. Este una din persoanele in care am incredere , caci este PRIETENUL MEU. 
Ti-am fost de folos?? :))
11 3 11