Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T17:59:56+03:00
Cuvintele se numesc omonime :)
Dar...am un rebus de facut si mai trebuie o litera...
paronime se numesk :D
pai zii
:))
2014-10-17T17:59:58+03:00
Omonime :D Se numesk omonime
Nu se numesc omonime! Se numesc omografe! Pentru ca si eu am facut acel exercitiu chiar acum si scrie in carte la retineti! :)
PS Scrie la pagina 26 jos la retineti :)