Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T17:58:33+03:00
Numele real al vedetei Nicki Minaj este Onika Tanya Maraj, nascuta pe data de 8 decembrie 1982, odată cu lansarea primului său album de studio numit Pink Friday. Discul s-a bucurat de succes critic și comercial, iar unele publicații aveau să o numească pe Minaj „Noua regină a muzicii hip-hop. Vedeta R&B Rihanna si cantareata de muzica rap Nicki Minaj se afla printre favoritii la American Music Awards (AMA), fiecare dintre ele fiind nominalizate la patru categorii, la concurenta acerba cu starul pop Justin Bieber si trupa britanica One Direction. Rihanna, in varsta de 24 de ani, este in cursa pentru premiul decernat artistului anului, alaturi de Justin Bieber, Katy Perry, trupa Maroon 5 si rapperul canadian Drake. Rihanna a mai fost nominalizata la categoriile "cea mai buna cantareata de soul/R&B", "cel mai bun album" (cu "Talk That Talk") si "cea mai buna cantareata pop-rock", unde o are drept contracandidata pe Nicki Minaj.Minaj, in varsta de 30 de ani, a primit, la randul ei, doua nominalizari pentru albumul "Pink Friday: Roman Reloaded" - la categoriile "pop/rock" si "rap/hip hop" - si pentru cel mai bun artist rap, alaturi de Drake si americanul Tyga, acesta din urma fiind considerat revelatia muzicala a acestui an.
2 5 2
2014-10-17T17:59:10+03:00
Onika Tanya Maraj s-a nascut la 8 decembrie 1982Port of Spain. A devutat in anul 2007.
In 2012 lanseaza albumul Ice Age: Continental Drift The Other Woman in 2014Steven Universe la fel in 2014.Cauta pe wikipedia gasesti mai mult.
1 5 1