Precizeaza felul proprietatilor: fizice sau chimice
1. Hartia are proprietatea de a arde
2. Dioxidul de carbon este un gaz incolor
3. Cuprul are proprietatea de a cocli
4. Insusirea varului nesti s de a se transforma in var stins, in prezenta apei
5. Sulful este izolator electric si termic
6. Mercurul este lichid, la temperatura obisnuita

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T17:52:13+03:00
1. chimic
2. fizic
3. chimic
4. chimic
5. fizic
6. fizic
2 4 2
2014-10-17T18:00:46+03:00
1.Fizica 
2.Chimica
3..Chimica 
4.Fizica 
5.Fizica 
6.Chimica 
7.Chimica 
8.Fizica
9.Fizica
1 2 1