Răspunsuri

2014-10-17T17:20:57+03:00
Unesti bisectoarele triunhiuliu..puntul obtinut este centrul cercului .........unesti centrul cu marsinea cercului ci sata asa creca merge la triunghiul echilatelal si isoscel dar poti sa incerci
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T17:21:35+03:00
R=(a*b*c)/(4*S), unde:
R- raza cercului circumscris
a,b,c- lungimile celor trei laturi
S- aria triunghiului
1 5 1