Răspunsuri

2014-10-17T17:17:15+03:00
1+2+3+..+n = n(n+1)/2

in cazul nostru n=300.
Aplicam formula
300*(300+1)/2 = 
300*301/2 = 
150*301 = 45150
Poti face si asa :
300*301/2 =
300*301/2 =
150*301 = 45150
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T17:18:24+03:00
Este vorba de suma gauss care are formula S(uma) = n * (n+1) :2

adica:

la noi n este 300. Inlocuim:

300 * (300+1) :2 = 300 *301 :2 = 150 *101 = 45 150
La ea este 300 nu 100
da, am vazut si m-am corectat :)))
MULTUMESC,AM INTELES IDEEA