Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T17:22:54+03:00

sulita din piatra, prastie cu pietre, cutit din piatra,.

SCUZE DAR NU MAI STIU ALTELE!

sulita din piatra, prastie cu pietre, cutit din piatra,...
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Si ce e cu asta .?? Ti-am cerut eu asta . Nu prea cred . Sincer
2014-10-17T23:51:06+03:00
Sageti, sulite (doar varfurile erau din piatra), topoare de lupta, capete de maciuci, pumnale