Adevarat sau fals?
1)Diagonalele unui paralelogram sunt congruente.
2)Paralelogramul are 4 laturi
3)Orice triunghi are 3 linii mijlocii
4)Perimetrul unui patrulater convex este egal cu produsul lungimilor laturilor paralelogramului.

2

Răspunsuri

2014-10-17T17:07:50+03:00
1. Fals . diagonalele se injumatatesc.
2. Adevarat
3. Fals
4. Fals ( suma laturilor). 

da dar daca se injumatatesc nu inseamna ca sunt congruente .Nu?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T17:12:07+03:00
Prima fals ,se taie in parti congruentr,
a doua adevarat
a treia adevarat
 a patra fals .laturile.
2 5 2