Răspunsuri

2014-10-17T16:54:07+03:00
41 d.Hr. - secolul I , mileniul I
1379 d.Hr. - secolul XIV, mileniul II
2005 d.Hr. - secolul XXI, mineniul III

De curand s-a descoperit un document foarte important al carui continut nu este facut public inca.
Pentru a gasi un obiect istoric, cel mai bine este sa mergi la muzeu.
Socotirea anilor se face la cronologie, care este o ramura a istoriei.

11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-17T20:11:23+03:00


1. 41 d. Hr; =secolul l , mileniul l

    1379 d. Hr;= secolul XIV, mileniul ll

    2005 d. Hr;=secolul XXI , mileniul III

2. Eu am un document, certificat de nastere.

    La muzeu am vazut ,un obiect istoric.

    Cronologia mea este plina de amintiri frumoase.

Bafta!