Pentru a dezlega urmatorul carei, gasiti paronimele cuvintelor subliniate in enunturile de mai jos :
1. In 1999, a fost o eclipsa totala de soare
2.O consoana se articuleaza dental atingand dintii cu varful limbii
3.Unchiul meu a imigrat in America
4.Cenusareasa si-a pierdut un condur
5.Bunicii mei locuiesc intr-un tinut colinar
6. El avea cazier curat
7.Comunicatul emis ieri a fost scurt
8.Privighetoarea are un viers placut.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T16:48:24+03:00
Elipsa, dentar, a emigrat, contur, culinar, casier, omis, vers

Astea ar fi niste paronime pentru cuvintele subliniate, dar nu stiu despre ce careu este vorba.
15 4 15
Manual clasa a 8-a pagina 47 :))
contur nu e bun pentru ca pe trebuie sa imi iasa paronime pe orizontala.
contor, contuş, contrar, contoar, contuz, contuar... altele nu ştiu
condur-pantof
In loc de contur , cred ca e "condor" ...
Condor = Specie de vultur, de talie mare, cu penaj negru, cu pete albe pe aripi, cu capul și gâtul golaș, mut, care trăiește în munții din America de Sud .
2014-10-17T16:55:25+03:00
Cazier/casier; dental/dentar; viers/vers; eclipsa/elipsa. Imi pare rau, la celelalte 4 nu stiu ...