Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T16:30:05+03:00
A poate sa fie 25,la fel si C,iar la B=C=100,B este 75,iar C 25
Mersi... Poți sa îmi arati cum ai rezolvat?
nu am voie sa scriu răspunsul direct
Pai l-am impartit pe 50 la 2,sau 25=25.Iar la urmatoarea C trebuie sa fie acelasi numar ca la primul si din 100 l-am scazut pe 25 si am ramas cu 75
2014-10-17T16:35:19+03:00
25+25=50 60+40=100 Sper ca ti-am fost de ajutor. :)))
1 5 1