Răspunsuri

2014-10-17T15:59:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
ADANC:-Lacul in care am fost  ieri era extrem de adanc.                                                  -Acest baiat mi-a sapat adanc in inima.                                                                -Daca te uiti adanc in ochii ei o sa poti sa ii citesti tristetea pe care o simte                                                                                                                      A INGHETA:-Acesta a inghetat de frica .                                                                                 -Apa din pahar a inghetat.                                                                                     -  Inima ei este  inghetata.
119 3 119
dak ai teme mulye lasa nu te mai deranja orcum ns si nb
nu......te ajut.......doar mai am putine teme.....in 15 min te pot ajuta...ok?
sunt gata.....deci.....cu ce te ajut?
heiiii.....cu ce te ajut.....sunt gata
cu nimic
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T16:07:13+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Acest lac este foarte adanc
Te privesc adanc (profund) in ochi.
Se pierdu in aceasta padure adanca. (mare, nesfarsita)
Ingheta (nu se mai putea misca) de frica la vedera ursului.
Minti de ingheata apele. (sens figurativ)
Ingheata de frig in statie.
Ai unda verde. (figurativ, cu sensul de accept)
Nu imi place aceasta unda (cuta)pe care o face hartia.
Seismologii masoara undele (undele inregistrate de seismograf in caz de cutremur).
263 4 263