Răspunsuri

2014-10-17T15:51:25+03:00
Textul dat este opera lirica, deoarece prin intermediul lui se trasmit ideeile, gandurile,sentimentele autorului in mod direct cu ajutorul fig. de stil Este scris in versuri. Opera data are imagini artistice deosebite. Se remarca si prezenta e-ului liric :)
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T16:06:10+03:00
Doina este o creatie lirica,deoarece este scrisa in versuri si autorul isi exprima sentimentele prin intermediul procedeelor artistice.
Caracteristici:
-Eul liric isi exprima direct dentimentele prin intermediul figurilor de stil si a imaginilor artistice.
-Eul liric este prezent in text prin marci lexico-gramaticale:pronume si adjective pronominale de persoana 1(eu ,mine,mie mea,imi) si verbe de persoana 1.
-Modurile de expunere sunt descrierea si monologul liric.
-Eul liric isi confenseaza direct gindurile,ideile si trairile.
Sper ca te-am ajutat!
3 5 3