Răspunsuri

2014-10-17T15:26:10+03:00
Da cu siguranta  este o jignire
ARGUMENTATII VA ROG??DE CE??
tie tiar placea sati spuna asa cred ca nu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T15:29:01+03:00
Ar putea fii o jingnire...depinde carei persoane ii spui asa, intre prieteni nu e o jignire, dar daca ii spui la un prof asta..este....Fiecare are dreptul sa-si spuna parerea, ce crede despre cineva sau ceva, dar nu e prea frumos sa punem etichete:P Depinde de mai multe chestii daca e jignire sau nu...1.Dif de varsta dintre cel care "jigneste" si celalalt. 2.Daca macar o cunosti pe persoana pe care o "jignesti" Si sunt mai multe, sper ca intelegi ce vreau sa spun..:D
2 5 2