Răspunsuri

2014-10-17T14:57:29+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

A vedea si a vorbi:))
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T14:58:55+03:00
Vaz-vedere,vede,vezi,....
vorba-vorbeste,vorbaret,vorbareata,vorbim,..
19 4 19