Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T14:54:58+03:00
Sunt: nord,sud , est, vest
    cel mai bun?
Da ...darbsunt noua pe acest site si nu stiu cum sa pun ce este cel mai bun răspuns caut si poate voibgasi
este sub raspuns o eticheta cu Multumesc si una cu Marcheaza ca cel mai bun raspuns . da acolo
Am găsit
bravooo
2014-10-17T14:56:09+03:00
  rasarit sau est
  apus sau vest
miazazi sau sud
miazanoapte sau nord