Am si eu o intrebare.Am o tema la matematica cu descompunerea numerelor si nu am invatat pana acum asa ceva.Poate cineva sa ma ajute?Cum se descompun numerele :275,436,321,697,132,987,601,440.





2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T12:25:46+03:00
275=200+70+5        descompui in sute , zeci si unitati
436=400+30+6
321=300+20+1
697=600+90+7
132=100+30+2
987=900+80+7
601=600+0+1
440=400+40+0
  

Multumesc,sunt salvat.Am inteles acum cum se face.
cu placere
2014-10-17T12:30:51+03:00
Ti-l  zic pe primul: 275:5=55    55:5=11    11:11=1