Răspunsuri

2014-10-17T12:33:26+03:00
Jocurile riscante sunt preferate de cei "dependenti de adrenalina" . Adrenalina este un hormon care este produs de organismul uman (mai precis de doua glande endocrine situate in cavitatea abdominala deasupra rinichilor) in conditii de stres foarte mare sau de pericol. 
In momentul secretarii ei in exces, se asociaza si cu alti hormoni si da o stare foarte placuta. Pe termen lung, insa, poate da afevctiuni cardiace sau afectiuni nervoase.
deci, daca iti plac jocurile riscante, inseamna ca esti dependent de "senzatii tari"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T13:02:09+03:00
     Imi place alpinismul, tocmai pentru ca este un sport riscant si nu este practicat de foarte multi. Pentru acest sport iti trebuie mult curaj, dar si multa stapanire de sine. Ma face sa ma simt bine atunci cand reusesc sa escaladez un varf cu grad mare de dificultate.
1 5 1