Explicati-mi
ce anume nu intelegi?
4√5
3√20
ce am scris eu nu este o cerinta/intrebare, ci o afirmatie/corectura a enuntului "explicatim-mii "
sorry am apasat prea repede... se amplifica fractia aia cu radical din 20 si se obtine4√100 supra 60 care e egal cu 4*10 supra 60 care e egal cu 40 pe 60, egal in final cu 4 pe 6 ,care simplificat e 2 pe3

Răspunsuri

2014-10-17T11:52:42+03:00
Deci  radical din 20 este 2 radical din 5 rationalizat => ca  4radical din 5 pe 6 radical din 5 se duc radicali si o sa-ti ramana 4 pe 6 adica 2 pe 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T11:53:49+03:00
4 rad 5/ 3 rad 20. rationalizam cu rad 20=
4 rad 5*20/ 3*20 = 
4 rad 100/3*20=
4*10/3*20 = 
40/60 = simplificam cu 20 = 
2/3
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
:) 100% e corect. inca am facut babseste, ca sa intelegi mai bine
*babeste. Exista si o metoda mai eleganta