Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T11:43:38+03:00
Mi s-a rupt motul de la caciula (ciuful de la caciula)
cand am ajuns la sala am realizat ca mi-am pierdut motul (elastic de par)
Motii sunt oameni extraordinar de harnici (Moti = maramuresenii)
2014-10-17T11:43:57+03:00
1.Şuviţă de păr (mai lung şi mai des) din frunte sau din creştetul capului (la oameni şi la animale). 2. Smoc de pene de pe capul unor păsări. 3. Panaş, ciucure…