Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T11:15:25+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Fenomene fizice:
-evaporarea apei dintr-un pahar
-solidificarea apei
Fenomen chimic:
-apa participa in procesul de fotosinteza
24 4 24
2014-10-17T11:23:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Apa: fenomen fizic este cand ingheata (temperatura scade sub o grade Celsius) si cand se evapora (temperatura ajunge la 100 grade celsius)
fenomen chimic este atunci cand apa dizolva substante solide  cum ar fi Na Cl (sarea gema sau sarea de bucatarie) sau cand dilueaza substante lichide, exemplu dilueaza laptele sau cerneala. 

10 3 10