Răspunsuri

2014-10-17T11:01:54+03:00
Alege etre a fi (Trecutul Compus=Passe Compose)
Devenir – a deveni
Revenir – a reveni
Monter - a urca
Descendre – a cobora
Rester – a ramane
Da,dar mie imi trebuiesc conjugate
Multumesc mult :* <3
Păi ţi le las aşa ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T11:10:51+03:00
1. ACCOMPAGNER :Je:ai accompagné
Nous:avons accompagné
Tu:as accompagné
Vous:avez accompagné
Il:a accompagné
Ils:ont accompagné

2
. AIDER :Je:ai aidé
Nous:avons aidé
Tu:as aidé
Vous:avez aidé
Il:a aidé
Ils:ont aidé

3. CONDUIRE :
Je:ai conduit
Nous:avons conduit
Tu:as conduit
Vous:avez conduit
Il:a conduit
Ils:ont conduit

4. CONNAÎTRE :Je:ai connu
Nous:avons connu
Tu:as connu
Vous:avez connu
Il:a connu
Ils:ont connu

5. OFFRIR :
Je:ai offert
Nous:avons offert
Tu:as offert
Vous:avez offert
Il:a offert
Ils:ont offert