Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T09:50:46+02:00

doua triunghiuri sunt asemenea atunci când au laturle si unghiurile asemenea


2 3 2
  • Utilizator Brainly
2014-02-25T09:52:29+02:00
Cazul I de asemanare a triunghiurilor: Daca doua triunghiuri au doua unghiuri respectiv congruente, atunci ele sunt asemenea.
Fiind doua triunghiuri echilaterale vor avea unghiurile respectiv egale toate de 60 grade de unde rezulta cerinta; enuntul este un caz particular al asemanarii triunghiurilor.