A)n la puterea 3 = 27 ...... b)n la puterea a 3 = 1000 c) n la puterea a 3 = 64 d)(n+1) totul la pputerea a 3 = 2 la puterea a 6 ori 5 la puterea a 3 h) (4n - 1 ) totul la a treia = 3 la a treia ori 5 la a treia i) (2n + 1 ) totul la a treia = 3 la a saseea ori sapte la a treia (daca le rezolvati suntei cei mia tari va rgg e pentru nota cat mai repede please ) :/

2

Răspunsuri

2014-10-17T10:32:03+03:00
A)3 la puterea 3 b)10 la puterea 10 c) 4 la puterea 3 d) 1 la puterea 3 da 1 +1 = 2 Dar nu inteleg unde incep e) si restul ...
mda ca sa iei punctele esti cam prost :P si nesimtit
Nesimtit ? Am intrebat unde incepe punctul e) pentru ca nu ai notat corect -_-
da si celelalte ? sigur acm mi-am dat puncetele si nota mea s-a sdus laa
Pai scrie corect ca sa iti pot raspunde corect, ce e greu de inteles
eh
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T10:40:40+03:00
A) n x n x n = 27 => ca n= 3
b) n x n x n = 1000 => n = 10
c) n x n x n = 64 => n =4
d) ---//---
e) 64 x 125 = 8000
la celelalte uita-te-n caiet sa vezi ca ai formula (a+b) totul la a 3-a

oricum sper ca te-am ajutat si merci ptr coroana
cu placere
e la tne macar am inteles cecva
:))
:P