Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T10:23:02+03:00
A inlemni, lemnos , inlemnit Scris, scrisoare , a rescrie Impamantat,despamantat , pamantos A incolti, coltos, colturos A cara, carat , caraus Punctat, a puncta A insemna, insemnat, semnatura Prospatura, prospetime , a improspata Fruntos, infruntat
17 4 17
2014-10-17T10:28:01+03:00
Lemn,lemnar,lemnarit,lemnos,lemnit
scris,nescris,inscris,rescris
pamant,pamantean,pamantesc,pamantos
frunte,fruntas,infruntare,
inclotit,colturos,coltos
caruta,carucior,carutas
punctuatie,punctat,
insemnat,semnatura,semnat
improspatat,prospetime,proaspata
22 4 22