Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T09:41:26+03:00
Baietandru
casoi
copiladru sau copiloi
ladoi
Imi si explici te rog :D
augmentativ inseamna sa adaugi un sufix unui substantiv care sa il "creasca" adica ii mareste dimensiunile. Cand spui casoi, te gandesti la ceva mult mai mare decat la o casa normala, nu?
Ms mult
:)
baietandru
casoi
copiladru sau copiloi
ladoi
2014-10-17T09:43:48+03:00
Baiat-baietan
casa-casoi
copil-copilandru
lada-ladoi
3 5 3